Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Βραδινά σημεία στίξης : ενωτικό

Αυτά που πάντα με εκπλήσ-
σουν 
είναι μικρά νυχτερινά μας ενδεχό-
μενα :
ένα άγνωστο που αγκαλιάζουμε για να περνάει ο φόβος του 
κι όσα για μένα δεν ξέρω και είναι όσα με ορί-
ζουν
κι είναι αστείο το πού βρίσκω μέρη κρυφά για να ακουμπήσω. 
Κάτι από χρώμα μελωμένο ή να σκέ-
φτομαι πως είναι η παρένθεση χαμόγελο και τίποτα άλ-
λο . 

Από καιρό έχω μια άρνηση να βλέπω μόνο στί-
ξη, 
είναι ανάγκη μου νόρμες να καταργήσω και να βρω
στο βλέμμα που κρατώ για το ψηλά,μέσα ένα θαύ-
μα.

Είμαι κι ο ίδιος μία λέξη σε μισή γραμμή σπασμέ-
νη
έχω τα γράμματα που θες και επιμένω
να γίνω κάτι ολόκληρο στα χείλη σου
και να φωνάξεις το όνομά μου δίχως ή-
χο
αυτό που πάντα μας κρατά μαζί δεν είναι κάτι κραυγαλέ-
ο 
αλλά απλό
όπως αυτό που συγκρατεί μια λέξη τόσο δα
σε δυο γραμμές 
ενωτικό σημείο στίξης για ανάσες όσες θες 
και να 'χω πάντα κάποιες να σου δώ-
σω
και να ζητήσω κάποτε κι εγώ μια παραπάνω απ'το περίσ-
σευμα 
να την ανέβω τη σειρά .
Την ανεβαίνω, δίπλα σου στέ-
κομαι
και πότε πότε κατεβαίνω, να σου κρυφτώ για να γυρέψεις να με βρεις
με μάτια κλειστά.
Κι αν ψάχνεις κάτι από χρώμα να αγκαλιά-
σεις,
κοίτα και πίσω από τα βλέφαρα, στη φό-
δρα
κι εγώ από φόδρα και κλωστές να ξεσκεπάσω όσα όνειρα δε θες με μάτια ανοικτά να δεις

Πάλη και πά-
λη / 
μια ανορθόγραφη επανάληψη ελπίδων
κι ανάμεσά τους οι δικές μας λέ-
ξεις

3 σχόλια:

Prisoned Soul είπε...

Είναι πολύ όμορφη αυτή η συμπλήρωση, γιατί μερικές φορές έρχεται από κει που δεν την περιμένεις! κάθε κομμάτι, κάθε μισό έχει και από ένα ακόμη που περιμένει να μπει, να καθήσει πλάι του...

υπέροχο..!

marios104 είπε...

@Sweet truth : Κάθε κομμάτι αδυνατεί να χωριστεί στα δυο, είναι σαν όλα να το θέλουν ενωμένο. Καλή σου μέρα αγαπημένη φίλη :)

Ξενικός είπε...

πρωτότυπο θέμα, άρτια τεχνική!
Ξενικός