Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Θεωρίες ( Νο 3. Επιβίωση )

Η επικρατέστερη θεωρία επιβίωσης σχετίζεται με τη μνήμη.
Μας διδάσκει ότι για να επιβιώσεις χρειάζεται να εξασκείς τη μνήμη σου
στο να θυμάται
αλλά κυρίως στο να ξεχνά.
Γιατί μπορεί τα λάθη να χρειάζονται επαγρύπνηση 
ώστε μία φορά μόνο να γίνουν,
αλλά όσα βιώνουμε χρειάζονται τη λήθη μας 
για να τα φορτωθούμε και να τα ξεφορτωθούμε.
Δεν ξέχασα τον λόγο που έγραψα τις τρεις τελευταίες αναρτήσεις,
αλλά αδυνατώ να επαναφέρω τον εαυτό μου μερικές μέρες πριν.
Επομένως επαληθεύεται κι αυτή.
Καλό μας μήνα.


2 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

τελεια ταινια, τελεια σκηνη
ειδες? την θυμαμαι

Prisoned Soul είπε...

Εγώ μάλλον δεν την έχω εξασκήσει καλά τη μνήμη μου, γιατί θυμάμαι τα πάντα, ιδιαίτερα όσα φορτωμένη συναισθηματικά έζησα και ζω...
τίποτα δεν ξεχνιέται, τίποτα δε μένει πίσω... και απορώ, γιατί;

μάθε μου να ξεχνώ...