Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Ανακύκλωση...

Ανακύκλωση ..του εαυτού μου (μέρος 1ο).


Είναι χρόνια πια αυτή η ιστορία, το γράψιμο και οι μορφές του και δεν είναι τώρα η αφορμή να φανερώσω την πορεία του μέσα μου. Κάθε τόσο όμως ανταλλάσοντας μηνύματα στους τοίχους φίλων στο fb προκύπτουν στίχοι που άλλοτε ξεφεύγουν από τον σκοπό τους και άλλοτε είναι αρκετοί για χαμόγελο ή περαιτέρω σκέψη.
Και τους καταθέτω εδώ καθότι είναι πια καιρός να σβηστούν από τον τοίχο μου. :-) ...η στιχουργική είναι μια τέχνη που πάνω απ'όλα θέλει έμπνευση και εξάσκηση.Και επίσης ακόμα και η πιο αστεία μορφή της έχει ένα λόγο ύπαρξης. Είμαι σίγουρος πώς κάποιοι θα με καταλάβουν χωρίς δεύτερη κουβέντα. Το παρακάτω πόνημα προέκυψε στην προσπάθειά μου να γράψω κάτι που δυνητικά θα μπορούσε να έχει τραγουδήσει η Καίτη Γκρέυ , άντε και η Πόλυ Πάνου. (17-03-2011)




''Μου πήρες το καλάθι και ξεκίνησες
τα αθώα μου τα λάθη να μαζεύεις
στα ράφια με τα λόγια που δε μίλησες 
δεν κοίταξες γι'αυτό και με παιδεύεις.

EMEIΣ MAZI ΘA KANOYME ταμείο.

 EΣY TA ΛOΓIA ΣOY χρεώνεις KAI ΞEPEIΣ NA ME υποχρεώνεις 
EΔΩ NA στέκομαι ΣTO IΔIO TO σημείο. 
Εμείς μαζί θα κάνουμε ταμείο 
στην έξοδο του μαγαζιού θα φτάσουμε, 
χωρίσαμε τα ψώνια μας στα δύο...ας το ξεχάσουμε, ας το ξεχάσουμε...


Στη λίστα με τα ψώνια σου με έγραψες,
για όταν χρειαστείς να με ψωνίσεις,
δεν είχες όμως πλούτη και με ξέγραψες, 
δεν μπόρεσες ποτέ να μ'αποκτήσεις...'
'

2 σχόλια:

Ξενικός είπε...

Είναι γεγονός ότι για μελοποίηση προτιμούνται οι στίχοι που είναι έμμετροι και με ομοιοκαταληξία. Τώρα, αν τέτοιοι στίχοι είναι πάντοτε και ποιητική τέχνη, άλλο ζήτημα. Γι' αυτό, αν νιώθεις απλώς στιχουργός, με σκοπό να πετύχεις μελοποίηση, γράφε έμμετρα, συμμετρικά και με ομοιοκαταληξία. Αν νιώθεις ποιητής, γράφε ποίηση χωρίς αυτές τις δεσμεύσεις.
Δεν είμαι δογματικός, απλή συμβουλή είναι. Το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα μετράει...
Ξενικός
http://xenikos.blogspot.com

marios104 είπε...

Σε ευχαριστώ φίλε μου και για την επίσκεψη και για τα σχόλια. Νιώθω αυτό που κάνω ως επάγγελμα πρωτίστως. Η συγγραφή με πολλές μορφές με συμπληρώνει και έχω τη χαρά αυτό κάποιες φορές να βγαίνει πάρα έξω, όπως με τα τραγούδια που υπογράψαμε με φίλο μου για θεατρική παράσταση που παίχτηκε το φετινό χειμώνα στο θέατρο Αργώ. Κάθε στιγμή όμως μπορεί να είναι και αφορμή για στίχο, ομοιοκατάληκτο ή μη,σατιρικό ή μη.