Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Μιας γλώσσας έρμαιος


Πείνασα και η φωνή μου μέσα μίλησε 
πως το φαΐ λιγόστεψε 
και δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια να ασιτέψω... 
Δαγκώνω γερά τη γλώσσα μου να θυμηθώ αν είμαι ακόμα ξύπνιος ή ελεύθερος ,
μήπως ξυπνήσω από λήθαργο, 
μήπως μου γίνει τόσο κατανοητό το σφάλμα 
να θαρρώ πως το ταξίδι που η ψυχή μου επιθυμεί
γίνεται να ΄χει όσφρηση και γεύση...
κι αν έτσι αποδειχτεί ότι δεν έχει και πλημμυρίσει ο ουρανίσκος από αίμα μεταλλικό σαν νόμισμα
 ποιο φαΐ να λαχταρώ να δοκιμάσω θα έχει νόημα. 


Αν καταπιώ τις λέξεις σου θα νιώσω πως υπάρχω
για λίγο μόνο προτού με καταπιεί η ασαφειά τους...
Κι αν πάλι τραφώ με τα υλικά που μόνος συγκεντρώνω , 
θα ήθελα μαζί σου να γευτώ αυτό το πιάτο, όπως κι αν βγει το μείγμα του. 
Τις περισσότερες φορές έρχεται νύχτα και μου υπενθυμίζει να σου κάνω το τραπέζι 
το αναλώσιμο με την ουράνια σάρκα στρωμένο.
Αλλά φοβάμαι να σου δώσω αυτή τη γεύση μου. 
Όπως ελπίζω να μου δώσεις τη δική σου.

Αν πάλι αγγίξω το όνειρό μου ίσως αυτό να με χορτάσει, 
για πόσο όμως δε γνωρίζω.
Θα χρειαστεί να γεννηθώ με στόμα νέο ή με καθόλου 
χωρίς των αναμνησεών σου τη μυρωδιά στη γλώσσα.

3 σχόλια:

επί λέξει είπε...

Εγώ πάντως θα σου ευχηθώ να μη χορτάσεις ποτέ, αρκεί το πεινασμένο στόμα αντί για αίμα μεταλλικό να αναζητά νέκταρ ερωτικό.

Καλή εβδομάδα.

Υ.Γ. Ωραιότατη η γραφή σου.

Prisoned Soul είπε...

Θα είναι ξεχωριστή η γευση που θα γευτείτε μαζί...
Θα είναι ένωση δική σου και δική της...
Με λέξεις της που μέθυσαν τη μνήμη σου και όνειρα δικά σου που χόρτασαν όλες τις αισθήσεις...
Μην σταματήσεις να ονειρεύεσαι, πάλεψε όμως για να κάνεις τα όνειρά σου πραγματικότητα!

marios104 είπε...

@ επί λέξει Καλή και πεινασμένη εβδομάδα. Αυτή η πείνα έχει τόσο καιρό να κορεστεί που θα πιάσει σίγουρα η ευχή σου. Σε ευχαριστώ φίλε.

@ Sweet truth! Σε ευχαριστώ - αν και για να παλέψεις θέλεις πού και πού γεμάτο το στομάχι, το λέει και ο σοφός λαός. Καλή εβδομάδα!