Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Ψυχάλες του Ιούνη


...έξω ξεκίνησε να βρέξει, χωρίς κανείς να σε ρωτήσει.
Θα σηκωθείς τα ρούχα να μαζέψεις που στεγνώνουν, 
θα δεις τις τέντες βιαστικά να τις σηκώνουν
να φοβηθούν μήπως η τόση η βροχή θα τις σαπίσει...

Σε ένα μπαλκόνι έχουν ακόμα φώτα αναμμένα,
γέλια ακούς και δίπλα τους να παίζουν μουσικές ,
αυτοί σου οι ξένοι είναι λόγια που τα καις
κι ας μην αρπάζουν εύκολα έτσι βρεγμένα...  

Κλεφτά κοιτάς κι εσύ ψηλά τον ουρανό σου
δάκρυα ρίχνει δροσερά στο σώμα το γυμνό σου
κι όπως παλεύουν της βροχής να σε σκεπάσουν στάλες
γνώριμες είναι σαν του νου τις βραδινές ψυχάλες...

Ψυχάλες όπως της ψυχής  σωστά αλατισμένες 
παίρνουν το σχήμα πόθων σου στο ίσως βουτηγμένες,  
κι αν δεις καλά αυτή η βροχή είχε δικό σου κάτι
τα ψάρια ζουν στον ουρανό και όχι στο κρεβάτι... 

9 σχόλια:

Takis X είπε...

Ομορφο..

SG είπε...

Από αποσιωπητικά σε αποσιωπητικά. Αν και την προσοχή μας διεκδικεί αυτό που παρεμβάλλεται ανάμεσα στις σιωπές, νομίζω ότι σημαντικότερο είναι αυτό που συμβαίνει στα περιθώρια του ορατού.

Το νερό που πέφτει από τον ουρανό πάντα θα ψιθυρίζει διαφορετικό μυστικό για τον καθένα.

Καλημέρα
(με την ευχή να μην "στεγνώσεις" ποτέ)

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Πάντα νοτισμένος
που παει να πει ζωντανός!..
Μη βλέπεις που βρέχει ο ουρανός σου...
Πίνε τη βροχή
σα νέκταρ και προσευχή!..

Πολύ πολύ καλές
αυτές οι "Ψυχάλες του Ιούνη" σου!!!

Σε φιλώ!

MYSTELIOS είπε...

Ψιχάλες του Ιούνη , πραγματικά πολύτιμο νέκταρ μέσα στο καλοκαίρι που τροφοδοτεί την ψυχή και το σώμα με δυνάμεις. Μην αφήσεις ούτε σταγόνα να χαθεί φίλε μου γιατί είναι η ίδια η ζωή που τρέχει βιαστικά , ρούφα την όσο μπορείς και αντέχεις ... καλή σου μέρα Μάριε!!!

Prisoned Soul είπε...

Σηκώθηκα απ' το κρεβάτι και ακούγοντας εκείνη τη βροχή, μες στο σκοτάδι, βγήκα...
Περπάτησα ανοίγοντας τα χέρια μου προς τον ουρανό...
Δέχτηκα εκείνες τις στάλες, δροσιά στο πρόσωπό μου.
Όπως δέχομαι κι εδώ τις λέξεις σου, τις σκέψεις σου δροσιά στην ψυχή και την καρδιά μου.

marios104 είπε...

@Takis X :Ευχαριστώ φίλε που περνάς και με βλέπεις !

@StoneFace : Έτσι βρεγμένο με φαντάζομαι κι εγώ ,αλλά ας αφήσω τη ζωή να κάνει τη δουλειά της. Ευχαριστώ φίλε μου για την τόσο όμορφη ευχή σου.

@ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ : Ναι, νοτισμένος ...μου αρέσει αυτή η λέξη , μου θυμίζει ποτισμένος που κι αυτό δροσιά αποπνέει και χόρτασμα... το χόρτασμα είναι κάτι που δε το θέλω, ας το επιζητώ κι ας έρχεται σε δόσεις σωστές. Σε ευχαριστώ τόσο για την παρουσία σου εδώ, σε φιλώ!

marios104 είπε...

@ART-TRAVELLER : Προσπαθώ καλέ μου συνοδοιπόρε, κάθε σταγόνα που καταπίνω, αμέσως σκέφτομαι την επόμενη κι έτσι πορεύομαι, με αυτή την ακόρεστη δίψα για ζωή.Καλή σου μέρα.

@Sweet truth : Δροσιά όση μπορείς να πάρεις από εδώ, καλοδεχούμενη είσαι από αυτή να μοιραστούμε. Σε ευχαριστώ για όλα!

karkinos7 είπε...

Μοιάζουν ψυχάλες δακρύων ψυχής σε πνιχτά γέλια μιας ειρωνείας - όψιμης και συνάμα αληθινής!
Την Καλημέρα μου!
Όμορφο Σ/Κ να έχεις!

marios104 είπε...

@karkinos7 : Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα, δίχως πολλές ψυχάλες αν είναι να φέρουν δάκρυα και ειρωνεία..ας κρατήσουμε μόνο τα γέλια για τώρα.