Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Ο ακάλυπτος



Έχω ένα χώρο που μόνο ουρανός τον βλέπει και των ανθρώπων τα μάτια τον μοιράζονται χωρίς κανείς να τον κρατά δικό του .
Έχω ένα χώρο σε ενικό αριθμό σε τετραγωνικά πληθυντικού. Αν ήταν στο χέρι μου θα ήταν όλα ενικού, όλα για έναν.
Έχω ένα χώρο που δε μπορώ να κρυφτώ, δε θα με δει κανείς ποτέ εκεί να κλάψω ή να γελάσω, να φιληθώ ή να φιλήσω, αν και δε θα πολυσκεφτώ να βγω από τον ύπνο όπως σηκώνομαι και με το πρόσωπο μου σκυθρωπό.
Έχω ένα χώρο που έχουμε όλοι μέσα μας, προορισμένο να κρύβει τις σκούπες και τα φαράσια μας, τα παλιά τα παπούτσια και τα λουλούδια που ντρεπόμαστε να δούνε οι πολλοί μας καλεσμένοι, τα απεριποίητα. Όλοι γνωρίζουμε για την ύπαρξή του σε μια συνωμοσία που αφορά πολλούς.
Έχω έναν ακάλυπτο χώρο μέσα μου που δεν κατάλαβα πως πρέπει να φροντίσω  και έτσι του στέρησα όση προσοχή θα είχα να του δώσω. Στο τέλος με εκδικήθηκε και μου επέστρεψε τον χαρακτηρισμό του.
Έγινα εγώ ακάλυπτος. Άχρωμος, πότε πότε με λίγο αναρριχώμενο κισσό να αγκυλώνεται στους τοίχους ή τις κεραίες από την οροφή να σκύβουν να τινάξουν τη σκουριά τους πάνω μου. Και με πολλά παράθυρα να με κοιτούν, μάτια ανοικτά που ενώ θα έπρεπε να αερίζουν το εσωτερικό των σπιτιών, εμένα με γεμίζουν βάρος. Νοιώθω τόσες τις πνοές και μολυσμένες τις ανάσες των ανθρώπων που θα εκτιμούσα τα κλειστά τους τα παράθυρα. Να έχω λίγη απομόνωση έστω εκεί σε έναν ακάλυπτο γυμνός κι εκτεθειμένος.

7 σχόλια:

MYSTELIOS είπε...

Καλησπέρα φίλε Μάριε , πραγματικά πολύ ευεργετική η απομόνωση σε ένα απόλυτα προσωπικό χώρο ... έστω και σε ένα μικρό ακάλυπτο , το έχει ανάγκη η ψυχή έτσι για να αναπαύεται αλλά και για φτερουγίζει ελεύθερα όπου και όπως αυτή θέλει, χωρίς την πάντα αδιάκριτη λογοκρισία .

karkinos7 είπε...

Στο ''απόλυτο κένο'' του ακάλυπτου στολισμένο με την αναρρίχηση της ψυχής του κισσού!
Την Καλησπέρα μου!

marios104 είπε...

Καλησπέρα στους φίλους μου. Είναι αυτή ακριβώς η έλλειψη του προσωπικού χώρου ή η αίσθηση πως οι προσωπικοί μου χώροι, οι αδυναμίες μου και τα ελαττώματά μου είναι τόσο άμεσα ορατά στους γύρω που με έκαναν να το γράψω. Χαίρομαι πολύ που με καταλαβαίνετε.

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

δεν εισαι μονος σε τουτο τον ακάλυπτο
να ξέρεις δεν εισαι μόνος

marios104 είπε...

είναι παρήγορο και τόσο αληθινό

MYSTELIOS είπε...

...δεν λέτε καλά που τώρα έχουμε και τα blogs σαν μια εναλλακτική μορφή "προσωπικού ακάλυπτου χώρου" κάτι είναι και αυτό !!!

marios104 είπε...

έχεις δίκιο σε αυτό, είναι ένας ακάλυπτος που επιλέγεις πότε και πώς θα φανείς . ωραίος όμως ακάλυπτος αυτός που τον στολίζεις με τα χέρια σου.