Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Κόκκινα μάτια

Έχεις τα μάτια κόκκινα
είτε από κλάμα , είτε από ξύπνημα άγουρο 
και πολεμάς να τα ανοίξεις, δίχως το χρώμα τους να θες να το χαλάσεις
κι αν το ξεβάψεις 
θα είναι για να μην το κοιτούν 
και ξέρουν κάτι από σένα.
Έχεις τα χείλη σου ξερά
είτε από κρύο, 
είτε από μπόλικο αλκοόλ που την ανάσα σου τη βάπτισε βαριά
και δίχως να θες να την ξεπλύνεις σ'ενοχλεί.
Όλα σου τα σημάδια μαρτυρούν μιαν αλλαγή
από ενέργεια χαμένη και αξόδευτη σου θέληση
να κάνεις κάτι παραπάνω 
ν'αλλάξεις κάτι .
Κρίμα να το καταλαβαίνεις
κι ακόμα πιο πολύ να μην το πράττεις 
αυτό το βήμα το καινούργιο.

9 σχόλια:

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

Τα πρωτα σημαδια ειναι
υπόμονη
με τον καιρο
θα δεχτει την αλλαγή..

...να ζεστάνει λίγο ακόμη.

the boy with the arab strap είπε...

οντως κριμα να μη τολμα κανεις .
συνεχισε να γραφεις !!!!!

karkinos7 είπε...

Η αρετή της τόλμης που δεν έχουμε ή που πρέπει να βρούμε.
Την Καλησπέρα μου!
Καλό Σου Μήνα!!!

Ανώνυμος είπε...

Αν τον χρόνο κλέψεις
Αν την παράλληλη πραγματικότητα σου επαυξήσεις
κόκκινοι λυγμοί θα φτάσουν ως τα χείλη μου, τις σιωπές μου να χρωματίσουν
και όταν εσύ τα αδιαπέραστα υλικά μου θα ξετυλίγεις, εγώ θα χορεύω μέχρι να ζαλιστώ και πάλι πλάι σου να ξυπνήσω.

MYSTELIOS είπε...

Καλό μήνα και καλή δύναμη φίλε Μάριε...

Prisoned Soul είπε...

...έχεις δίκιο για τα κόκκινα μου μάτια...
Και αποτέλεαμα κλάματος είναι και άγριου πρωινού ξυπνήματος. Μην τα κοιτάς όμως δε θέλω, όχι τη λύπη σου.
...έχεις δίκιο και για τα χείλη μου...
πάντα ήταν απαλά ενώ τωρα, ξερά χωρίς τα φιλιά σου να τα ζεστάνουν, με μόνη συντροφιά το ποτό που ποτέ δεν μου άρεσε...

Υπέροχο...
Καλό βράδυ

marios104 είπε...

@ Αισθηματική ηλικία : ελπίζω να είναι απλώς η περίοδος προσαρμογής και όχι κουσούρι φορεμένο από μέσα.

@ OFF : Τ ο θέμα είναι να συνεχίσω να γράφω ή να συνεχίσω (ή να αρχίσω να τολμάω) ;

@ karkinos7 : Αυτή την αρετή λοιπόν πρέπει να εκπαιδεύσουμε όλοι μας... Καλησπέρα και καλό σου μήνα φίλε μου.

marios104 είπε...

@Ανώνυμος : Όλες οι πραγματικότητες παράλληλες και τεμνόμενες κόκκινο χρώμα σπαταλάνε κι εγώ ο τρελός να το πατάω.

@ART-TRAVELLER :Καλό μήνα και σε σένα και όμορφα ταξίδια και χρωματιστά

@Sweet truth : Ευχαριστώ που ανατρέπεις τα δεδομένα και στις δικές μου αμφισβητήσεις , απαντάς με δεδομένα. Καλό σου μήνα!

the boy with the arab strap είπε...

να το τολμας και να το γραφεις να το διαβαζουμε .