Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Ένας Κύπριος Ορφέας

Δεν είχα ακούσει τα λόγια μου να επιστρέφονται σε μένα κι όμως το ζω. 
Δεν είχα φανταστεί τις σκέψεις μου να σιγομουρμουρίζονται κι όμως τώρα μου συμβαίνει. 
Δεν περίμενα να γίνει τόσο γρήγορα και να έρθει αυτό να με βρει κι όμως το χαίρομαι απεριόριστα. 
Αυτή η χρονιά έφερε πολλούς νέους ανθρώπους στη ζωή μου, κάποιους περαστικούς, κάποιους για παρέα, κάποιους για δημιουργία. Ανάμεσα στους τελευταίους ανήκει και ξεχωρίζει ένας φίλος που μου έκανε ένα δώρο παραπάνω από ό,τι εκείνος μπορεί να υπολογίσει. 
Πήρε τα λόγια μου και τα έκανε δικά του, νότες στην κιθάρα του και μου τα έστειλε πίσω να τα βιώσω διαφορετικά. Το είχα ανάγκη και το καταλαβαίνω τώρα που το ζω, να έρθει ένα χέρι να με σκουντήξει και να μου πει ''έλα να κάνουμε κάτι παραπάνω , χρειάζομαι τη δική σου προσπάθεια, έχει αξία να το κάνουμε μαζί'' . 
Με αφορμή μια κουβέντα που είχαμε σήμερα, φίλοι μαζεμένοι, ανακεφαλαιώνω ότι δεν επιδιώκω το άπιαστο , ούτε πετάω στα σύννεφα. Είμαι έτοιμος να παλέψω όσο μπορώ και μου επιτρέπεται κι ίσως λίγο παραπάνω από αυτό. Μόνο να το ζήσω ακόμα και σαν όνειρό μου αρκεί αυτό που πλάθουμε μαζί και να το δούμε κάπως να παίρνει το δρόμο του. 
Με συγκινεί αυτή σου η αφοσίωση φίλε μου Γιώργο και χαίρομαι που ήρθαν έτσι τα πράγματα να σε γνωρίσω παραπάνω. Σε ευχαριστώ ξανά και ξανά για το δρόμο που με βοήθησες να δω. Εύχομαι να περπατήσουμε μαζί πολύ από αυτό το δρόμο.

12 σχόλια:

Leviathan είπε...

kai ego to euxomai mazi sou! kalo ksimeroma!! :)

the boy with the arab strap είπε...

yperoxo na soy symvainei , eyxomai na yparxei sinexia !!!!!

Prisoned Soul είπε...

Μεγάλο πράγμα η φιλία ε;
Χαίρομαι πολύ που έχεις βρει κάτι τέτοιο γιατί ξεπερνά τα όρια της φιλίας, είναι στήριγμα, είναι κομμάτι του εαυτού σου σιγά σιγά....
Χαίρομαι επίσης που έχεις όρεξη και διάθεση να παλέψεις, η ζωή το χρειάζεται αυτό.
Να ξέρεις πως και μης εδώ είμαστε :)

Φιλιά

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

"έχει αξία να το κάνουμε μαζί"
πόσο μπορω να αφεθώ να κλάψω πάνω σ'αυτές τις λέξεις?

karkinos7 είπε...

Η φιλία είναι η σημαντικότερη σχέση που κάνουμε σε αυτό το δρόμο της ζωής.
Να βιώσεις τον δρόμο αυτόν στο όλον του.
Την Καλησπέρα μου!
Όμορφη Κυριακή να έχεις!

marios104 είπε...

@ Leviathan : Σε ευχαριστώ πολύ ! Καλή Κυριακή!

@ Ego mei mihi me (a) me : :-) πολλά όμως!!!

@the boy with the arab strap : Να'σαι καλά κι εγώ το ίδιο εύχομαι συνέχεια και συνέχεια...

marios104 είπε...

@Sweet truth : Μόνο σπουδαίο; Το υπέρτατο για μένα και αυτό που με στηρίζει πάντα όταν τρεκλίζω. Ας είναι όλα τόσο απλά μεταξύ ανθρώπων και να δεις τι όμορφη που θα είναι η ζωή μας. Σε ευχαριστώ για όλα καλή μου.

@"Αισθηματική ηλικία" : Ναι, αν τις αναζητάς αυτές τις σχέσεις ξέρεις πόσο σημαντικές είναι όταν απουσιάζουν. Τα δάκρυα όμως να είναι χαράς για να τις κτίσεις εύχομαι φίλε μου.

@ karkinos7 : Σε ευχαριστώ, συμφωνώ τόσο μαζί σου. Όσο ο δρόμος προχωρά έχουμε λόγους να κοιτά ο ένας τον άλλον και το αντίστροφο. Καλή Κυριακή και σε σένα!

immabill είπε...

Τι υπεροχο αυτο που εκανε .... Ποσο ομορφα συναισθηματα μπορει να σου προκαλεσε ολο αυτο !! Και ο συνδεσμος σου ειναι μαγικοοοοοοοοος σ ευχαριστω παααααααρα πολυ που εκανες εμενα και τους Madredeus φιλαρακια :). Καλο απογευμα :)

MYSTELIOS είπε...

Πραγματικά χαίρομαι με τα πολύ ευχάριστα νέα σου και εύχομαι πάντα να έχεις τόσο υπέροχους φίλους !!! .... η μουσικούλα σου και πάλι SUPER σίγουρα εκφράζει με το τρόπο της την ευχάριστη ατμόσφαιρα της σημερινής σου ανάρτησης !!!
Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια...

marios104 είπε...

@Basilis : Ναι, είναι από εκείνα τα πράγματα που με κάνουν να ξεχνάω τα πάντα γύρω μου κ να το απολαμβάνω σαν κάτι που με ξεπερνά.Λατρεμένοι οι ΜADREDEUS χρόνια τώρα κ όπως ένας φίλος αγαπημένος μου τους έμαθε, χαίρομαι αν κάνω τώρα το ίδιο κι εγώ!

@ART-TRAVELLER : Ακριβώς όπως τα είπες είναι φίλε μου, υπάρχει όνειρο στα μάτια των φίλων μου κι αυτό μας κρατάει ενωμένους, ο αγώνας μας να το φτιάξουμε αληθινό. Καλή εβδομάδα και σε σένα!

ProFyLaKtiKo είπε...

Οι σταθερές και πάγιες φιλίες έχουν ανεκτίμητη αξία. Και ειδικά τις στιγμές που καταλαβαίνεις πως γεννιούνται ;-)

την καλημέρα μου!

marios104 είπε...

@ProFyLaKtiKo : Έτσι είναι , αυτή την αξία κουβαλώ πάντοτε μέσα μου , τους αγαπώ πάνω από όλα.Καλώς όρισες φίλε , ελπίζω να σε ''ξαναδώ''!