Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Θα σε λέω Μόμπυ Ντικ

Είδα μπροστά μου αυτό το στόμα από ατσάλι
κι έμεινα για κάμποσα λεπτά να το παρατηρώ
μέσα του μπαίνουν και γεμίζουν το στομάχι του
όλοι οι διψασμένοι ταξιδιώτες
κι αυτό χορταίνει μόνο για λίγο 
μέχρι λιμάνι να βρει να τους ξεράσει
κι άλλους να πάρει μαζί του.
Οι συνειρμοί του νου είναι για αυτό που βλέπω 
κι ότι θα νιώσω όταν φαγωθώ κι ο ίδιος από εκείνο το πελώριο τέρας
που στη θάλασσα το προσκυνάμε μη μας εγκαταλείψει.

Γιατί αν στα νερά βρεθούμε μόνοι,θα ξεχάσουμε τη μήτρα που μας δίδαξε κολύμπι κι έτσι δειλά ο ένας μετά τον άλλον θα βουλιάζουμε. 

8 σχόλια:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

"Γιατί αν στα νερά βρεθούμε μόνοι,θα ξεχάσουμε τη μήτρα που μας δίδαξε κολύμπι κι έτσι δειλά ο ένας μετά τον άλλον θα βουλιάζουμε"...

Ξέρεις, φίλε πόσο σοφή είναι η φράση αυτή που έγραψες εδώ;

Πόσα ξεχνάμε όταν μόνοι μένουμε
και ... ναυαγοί περιπλανιώμαστε ή,
πνιγόμαστε στα μαύρα της ζωής τα νερά;...

Καλημέρα, φίλε μου!
Τα φιλιά μου!

Ανώνυμος είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Tα παντα ολα και με νοημα το ποιημα σου !!

Ανώνυμος είπε...

"κι ότι θα νιώσω όταν φαγωθώ κι ο ίδιος από εκείνο το πελώριο τέρας
που στη θάλασσα το προσκυνάμε μη μας εγκαταλείψει"


Σαν να γυρνάμε ξανά και ξανά γύρω από το ίδιο σταυροδρόμοι με τις ίδιες ταμπέλες χωρίς να αποφασίζουμε ποιον δρόμο να πάρουμε.

Και όταν αποφασίζουμε... κοιτάμε πάλι πίσω νοσταλγικά μετανιωμένοι...

marios104 είπε...

@ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ :Καλησπέρα και μεγάλη μου χαρά τη φλόγα σου να φέρνεις να ζεστάνεις τα νερά μου. Αν είχαμε λίγη από τη σοφία που η καρδιά μας συγκεντρώνει, ποιος θα φοβόταν το κολύμπι μοναχός του; Όλα ξεχνιούνται μπρος στην ανάγκη μας να είμαστε παρέα.

@Δημήτρης Μαχαίρας : Εμείς βάζουμε το νόημα νομίζω και χαίρομαι που έβαλες αυτό που είχες ανάγκη να δεις να γράφεται. Καλησπέρα μεγάλη.

@ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ :Κάπως το πλοίο να μη μας βγάζει εκεί που έχουμε ανάγκη , αλλά εκεί που αυτό μας αναγκάζει. Αν η πορεία του ήταν στα χέρια μας νομίζω προς την πάνω θάλασσα θα στοχεύαμε. Καλησπέρα φίλε μου, χαίρομαι που σε συναντώ όλο και πιο συχνά στα λημέρια μου.

MYSTELIOS είπε...

Πάντα υπέροχη η γραφή σου φίλε μου με μεγάλα νοήματα !!! καλό βράδυ ...

Prisoned Soul είπε...

Πάρε με και μένα μαζί σου!
να πνιγώ θέλω στο βυθό τον απύθμενο του λαιμού σου...
σε κείνο τον Μόμπυ Ντικ όπως θα τον λες.
Να με ξεβράσει σε κάποια αμμουδιά, κάποια παραλία, να ζωντανέψω.

aniaris είπε...

ομορφο