Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Παρασκευή με Κυριακή

Αν μία μέρα αδυνατώ να συγκεντρώσω τις δυνάμεις μου και να τη νιώσω όπως της πρέπει , αυτή τη λένε δήθεν Σάββατο κι από μικρός την έχω κατατάξει στις πιο ανήμπορες να ζήσουν κάτι αξιοπρεπές . Όχι αδύναμη από δικό της φταίξιμο αλλά γιατί με τόσα βάρη και φορτία να σηκώνει,πόσο μπορεί να μας προσφέρει ικανοποίηση σε ό,τι έχουμε πλασμένο και καταπιεσμένο τις υπόλοιπες ημέρες στο μυαλό μας;


Όλα με θράσος περιμένουμε το Σάββατο να μας συμβούν, να έχουμε διάθεση για βόλτες και για ψώνια, καφέδες αραχτούς και κουβεντούλες, χωρίς εντάσεις να κυλά μέχρι το βράδυ και τότε όλα ανεβάζουνε την ένταση,ξοδεύουνε φωνές πολλές και πρόσωπα ξένα, ανάμεσα κι εμείς να ψάχνουμε διασκέδαση, έρωτα, σάρκα να εκτονώσουμε και όλα με επαναλαμβανόμενη συνήθεια επτά ημερών να κορυφώνεται ... και στο δικό μας πρόσωπο η σιγουριά, ναι αυτή τη χαρά επιθυμούσαμε , με αυτή ικανοποιούμαστε, γιατί από το πλήθος να διαφέρουμε, αφού ό,τι πολλοί το επιλέγουν , είναι σωστό και πρέπον, έτσι δεν γίνεται από πάντα;


Βαριέμαι αυτά τα Σάββατα που όλοι πρέπει να θυμηθούμε ο ένας τον άλλον, εγώ συνήθως με το μέσα συναντιέμαι και μένω σπίτι . Είμαι αυτής της ράτσας αντιπρόσωπος που όταν το λέω δυνατά το θέλω μου γυρίζουν τα κεφάλια και με βλέπουν εξωγήινο...αλλά το λάθος τους δεν έγκειται στο γήινος αλλά στο επίρρημα που δίπλα έχει κολλήσει. Γιατί το έξω δεν κυνήγησα, όσο το μέσα να είναι γήινο.


Κάνε μου χώρο λοιπόν, λίγο θέλω να τελειώσω το βιβλίο μου, να κουβεντιάσουμε μετά έχω μια όρεξη μεγάλη και στο μπαλκόνι να κοιτάξουμε το μαύρο που είναι το πιο μεγάλο πάρτυ της ζωής ολάκερης, εκεί όλα τα φώτα έχουν αντέξει τους χορούς και τα αδηφάγα μάτια μας.


Κι αν το δω λίγο τον ουρανό,είναι γιατί θέλω τόσο την ξεκούραση  απ'τις φωνές και τα πολλά τα φλύαρα και ανέπνευστα . ''Ας μετρηθούμε με τον μέσα κόσμο...''μας , να δούμε αν αντέξουμε να ξυπνήσουμε την Κυριακή μαζί του. 

12 σχόλια:

ProFyLaKtiKo είπε...

Συμμερίζομαι απόλυτα τις σκέψεις σου περί της Σαββατιάτικης αυθυποβολής σε όλα αυτά που περιέγραψες.

Επίσης το κλιπάκι τα σπάει ;-)

Καλό Σαββατοκύριακο λοιπόν

Prisoned Soul είπε...

Εγώ θέω να βγω... το σάββατο και κάθε σάββατο.
Όχι επειδή το κάνουν όλοι,
όχι επειδή έχω όρεξη για κουβεντούλα, καφέ ή ψώνια.
Θέλω να βγω γιατί φοβάμαι,
φοβάμαι την μόνη μέρα που δεν έχω τίποτε πάνω από το κεφάλι μου, να μείνω μόνη.
Θέλω παρέα ακόμη κι αν δεν έχω τι να τους πω, θέλω παρέα να με βοηθήσει να ξεχαστώ.
Φοβάμαι μόνη μέσα μου να ψάξω, δεν ξέρω τι θα βρω...
ίσως δεν βρω και τίποτα και αποφασίσω πως δεν αξίζει και πρέπει να χαθω...

Takis X είπε...

Είναι σαν να σε βλέπω καθώς τα γράφεις αυτά τα μικρά κομψα κείμενα γεμάτος ικανοποιήση οχι για αυτό που εγραψες ,αλλά γιατί πολύ απλά εγραψες, και οι φίλοι μόνοι και συ απο φλόγα γεμάτος ,και το σάββατο μια μέρα ξένη.Ας προσευχηθούμε για αυτήν.

Leviathan είπε...

ego pali imoun apo autous pou pote den evgainan savvata...xa8ikan oi meres? kalo weekend! :)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ κυνικά να κάνω μία ερώτηση:
Δουλεύείς? Εννοώ κανονική δουλειά? 8ώρο ιδιωτικά ή δημόσια? Να γυρνάς 6 και 8 και 10 σπίτι.

Η ερώτηση δεν έχει να κάνει με το αν μου άρεσε το ποστ.Ήταν εξαιρετικά εξαιρετικό και μέχρι και πριν 3μήνες δεν είχα βγει ποτέ σάββατο βράδυ.

Τα φιλιά μου <0

marios104 είπε...

@ ProFyLaKtiKo : Αυτό το καταπληκτικό κατά τη γνώμη μου βίντεο , είναι ακριβώς αυτό που θα ήθελα να πω με εικόνες, ο εαυτός μας που μας συναντά από το δίπλα δωμάτιο. Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα .

@Sweet truth : Σε νιώθω απόλυτα . Όχι ως προς το Σάββατο , από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου , αντιπαθούσα αυτή την κοσμοσυρροή του, αλλά ως προς το φόβο του να μείνω μόνος. Δεν πίστευα θα βρω τίποτα να κάνω, ο χρόνος όμως με διέψευσε και εύχομαι και σένα.Καλή Κυριακή.

@Takis X : Έχεις κι ένα δίκιο φίλε μου, όχι για το κομψά, αυτό είναι υποκειμενικό στο κάτω κάτω αλλά ως προς την ικανοποίηση που μου δίνει το γράψιμο, το βλέπω σαν μια άσκηση αυτό το blog για κάτι διαφορετικό . Σε ευχαριστώ πολύ.

marios104 είπε...

@Leviathan : Μαζί σου κι εγώ φίλε μου, οι καθημερινές με έλκυαν περισσότερο΄όσο και η διάθεση μου να σπάσω η ρουτίνα της δουλειάς με μια ωραιότατη παρέα :-) Το σινεμά, καλή ώρα ήταν πάντα η αφορμή.Καλό σαββατοκύριακο!

@*Douli* : Θα είχε τρομερό ενδιαφέρον να μου γράψεις τι σε οδήγησε να κάνεις αυτή την ερώτηση και να το συζητήσουμε. Αλλά εν προκειμένω ναι, δουλεύω και απολαμβάνω της καλοκαιρινής μου άδειας. Είμαι δάσκαλος σε δημοτικό και αν βάλω τις διαδρομές, τα μαθήματα, τα φροντιστήρια γύριζα όλο το χρόνο 7 και 8 σπίτι . Αλλά τώρα διακοπές. Και εδώ μπορείς να κάνεις όσες κυνικές παρατηρήσεις είθισται να γίνονται.

immabill είπε...

Καταρχας θελω να πω οτι το μπλογκ σου πρεπει να το διαβαζουμε μονο βραδυ...Με χαλαρωνει απιστευτα. Στο διαταυτα τωρα. Το εθεσες πολυ ςραια το θεμα και πραγματικα ασκουμε πολυ μεγαλη πιεση στο Σαββατο. Περιμενουμε να συμβουν τα απιστευτα πια αυτη τη μερα. Να πω την αληθεια μου, σπανιως ευχαριστιεμαι την σαββατιατικη εξοδο, συνηθως οταν θελω να φυγω και να χωθω αναμεσα στον κοσμο ωστε να μην ακουω τις σκεψεις μου .. Να ξεχνιεμαι. Το βιντεακι ειναι υπεροχο, ''χαοτικο''. Σε χαιρετω και στελνω τα χαμογελα μου :)

MYSTELIOS είπε...

Καλημέρα Μάριε ελπίζω να έχεις μια όμορφη Κυριακή !!! Στην χθεσινοβραδυνή και πολύ ενδιαφέρουσα τελευταία ανάρτηση σου σιγουρεύτηκα ότι ανήκουμε στην ίδια "ράτσα των εξωγιήνων" όπως πολύ καλά γράφεις , είμαστε όντως μειοψηφία αλλά εγώ το απολαμβάνω πολύ και όπως διαπιστώνω και εσύ τό ίδιο... σου εύχομαι πάντα καλές επνεύσεις !!!

marios104 είπε...

@Basilis : Επειδή αυτήν την παρατήρηση μου την έκανε και κάποιος άλλος προτείνω να γυρίσετε τα ρολόγια σας βραδινές ώρες, εκείνες που κι εγώ κάθομαι και γράφω, δεν είναι τυχαίο.
Τείνω να πιστέψω πως κανείς δε βγαίνει Σάββατο βράδυ από τους διαδικτυακούς φίλους, επομένως τα ομώνυμα μπορεί να μην έλκονται αλλά μοιάζουν πολύ. Καλή εβδομάδα Βασίλη μου.

@ART-TRAVELLER :Το απολαμβάνω, όχι για τίποτα άλλο όσο για να δίνω κουράγιο στις καθημερινές μου και ουσία. Καλή εβδομάδα φίλε μου καλέ.

Dust in the wind (Σκόνη στον άνεμο) είπε...

Όταν βγαίνεις Σάββατο είναι μελετημένο ότι δεν πρόκειται να ευχαριστηθείς ...όλοι σαν τα μπουλούκια στοιβάζονται στα in μαγαζιά και κανείς δεν τους προσέχει ..όσο για τη μοναξιά ειδικά μέσα στο πλήθος είναι ακόμα πιο έντονη. Δέν ξέρω γιατί αλλά πιστεύω ότι όλοι λίγο πολύ έχουν ζήσει την έξοδο του Σαββάτου..σ'άλλους αρέσει κι άλλοι το κάνουν για χάρη της παρέας (π.χ εγώ)..τελικά πιστεύω ότι αξίζεινα κάνουμε αυτό που λές "Ας μετρηθούμε με τον μέσα κόσμο μας.." γιατί μόλις επιστρέψουμε από την έξοδο μ'αυτόν θα συνεχίσουμε να ζούμε...και μ'αυτόν θα ξυπνήσουμε την Κυριακή. Πάντως εγώ μετάνιωσα για τις ώρες που έχασα άσκοπα κιάς ήταν για χάρη της παρέας, θα μπορούσα να τις είχα αξιοποιήσει αλλιώς.

marios104 είπε...

@Dust in the wind : Ας μη μετανιώνεις, να σκέφτεσαι το μετά κι όλα τα Σάββατα που σε περιμένουν να τα ζήσεις αλλιώς . Καλησπέρα!