Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Ταράτσα


Όταν έχεις τη θέα του ουρανού στα πόδια σου
ή τα πόδια σου απλωμένα να τη δείχνουν πάνω σε μια καρέκλα ξαπλωμένος, δε σκέφτεσαι πολλά ή ό,τι κι αν σκέφτεσαι είναι σχετικό με το φεγγάρι και τις ακτές που αστράφτουν στων πολυκατοικιών τις οροφές.


Έχεις ταράτσες απέραντες και αναρίθμητες να μετρήσεις και πάνω τους ομπρέλες και άμμο απλωμένα έτοιμα να σε υποδεχτούν . Κάνεις ένα βήμα και ακούς το κύμα να σκάει πάνω τους, ένα βήμα ακόμα και σε βρέχει η οπτασία σου. 
Όχι, δεν είσαι τρελός να κάνεις τέτοιες σκέψεις ...η φράση εξάλλου ''την κάναμε ταράτσα'' τι δηλώνει; Ότι εκεί ψηλά έχεις το θάρρος και το δικαίωμα να σκεφτείς, να ονειρευτείς και να υποδεχτείς τις λέξεις που ναυαγούν στα χείλη σου και τα φώτα που ανάβουν σαν φανάρια να σε προστατεύουν από τη νύχτα που γυρίζει από λιμάνι σε λιμάνι. 


Τα λιμάνια λοιπόν ξεχύνονται και φυτρώνουν σαν νυχτερινά λόγια αγάπης στο αυτί σου που τα ακούς όταν ψάχνεις για στεριά, αλλά σε νοιάζει περισσότερο το ταξίδι.
Κι όπως μου είπε ένας αγαπημένος άνθρωπος μου πρόσφατα ''Τα φιλιά μου πηδάνε σαν τους γάτους από ταράτσα σε ταράτσα για να έρθουν στο μπαλκόνι σου. 
Και ίσως ένας να έδωσε ένα σάλτο πιο ψηλό απ'τα άλλα και να βγήκε στο φεγγάρι.
Και απομένει να γουργουρίζει ερωτευμένος και μόνος τον πόνο του στη νύχτα ''


Η ταράτσα μου όμως δεν έχει διάδρομο απογείωσης, μόνο προσγείωσης, πράγμα που σημαίνει όσα φιλιά καταφτάσουν μένουν και δεν πηδούν σε άλλη ταράτσα. 

5 σχόλια:

Prisoned Soul είπε...

Να ανέβω κι εγώ λοιπόν στην ταράτσα; μπας και δω λίγο άσπρο φως γιατί μέσα σε τέσσερις μέρες ήρθαν πολλά πάνω κάτω...
και χρειάζομαι λίγη ζωντάνια, λίγη τύχη...

Σου στέλνω κι εγώ λοιπόν τα φιλιά μου, σίγουρη πια πως θα τα πάρεις. :)
Καληνύχτα

fish eye είπε...

ola dika sou loipon?
as einai..

*periergo ma de thelei na grapsei to pliktrologio edo ellinika!!

Dust in the wind (Σκόνη στον άνεμο) είπε...

Πολύ τρυφερά λόγια....σου αξίζουν πολλά φιλιά !!!

MYSTELIOS είπε...

Ενδιαφέρον τόσο !!! που λέω απόψε να ανέβω και εγώ σε καμιά ταράτσα να μετρήσω τα άστρα να χαζέψω το φεγγάρι και ποιός ξέρει .... Νάσαι καλά και Καλό Σαββατόβραδο φίλε μου.

marios104 είπε...

@Sweet truth : Ανέβα και άρχισε να πετάς από ψηλά ό,τι σε βαραίνει κι από εκεί πάνω θα δεις αλλιώς έναν κόσμο γυμνό από το άγχος και τη θλίψη του. Καλημέρα!

@❤ :Όλα τα δικά μου είναι μοιρασμένα ανάμεσα σε μένα και τα όνειρα που κάνω. Εύχομαι τα ελληνικά σου να έρθουν κι αυτά από ψηλά να με βρουν.

@Dust in the wind : Σε ευχαριστώ πολύ, ας είναι τα λόγια πιο αδύναμα από τις πράξεις κι όλα μαζί να το αξίζουν το φιλί.

@ART-TRAVELLER : Ανέβα λοιπόν φίλε μου, όχι μία , αλλά κάθε σου βράδυ, να συνηθίσει το μάτι στο άπιαστο και το υπέργειο μπας και το αναζητήσει . Καλημέρα φίλε μου αγαπημένε.